Polityka jakości
POLITYKA JAKOŚCI
Nadrzędnym celem działalności Grupy Kapitałowej Cersanit jest dążenie do wzrostu
poziomu satysfakcji Klientów, poprzez oferowanie produktów najwyższej jakości
o wysokich walorach funkcjonalnych, przy możliwe najmniejszym wpływie na
środowisko naturalne.
Środkiem do realizacji powyższych celów jest wdrożony i ciągle doskonalony
Zintegrowany System Zarządzania w oparciu o wymagania normy ISO 9001 oraz ISO 14001.
Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania realizowana jest poprzez następujące działania:
- Umacnianie wiodącej pozycji rynkowej w zakresie projektowania, produkcji oraz dystrybucji wyrobów wykorzystywanych do wyposażenia łazienek, aranżacji wnętrz, a także przestrzeni wokół domu oraz stref publicznych.
- Stały monitoring oczekiwań i wymagań Klientów.
- Ciągłe i systematyczne podnoszenie jakości i konkurencyjności wyrobów oraz sposobów ich wytwarzania.
- Rozwijanie wzajemnie korzystnej współpracy z dostawcami.
- Podnoszenie kwalifikacji i umiejętności techniczno-organizacyjnych oraz kształtowanie świadomości pracowników w zakresie jakości, ochrony środowiska poprzez odpowiedni system szkoleń i rozwoju.
- Stałe unowocześnianie technicznego wyposażenia produkcyjnego.
- Efektywne i ekonomiczne zarządzanie na każdym etapie produkcji.
- Podejmowanie aktywnych działań na rzecz minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko w procesach produkcyjnych i administracyjnych.
- Utrzymywanie zdrowego i bezpiecznego środowiska pracy, zapewnienie pracownikom jak najlepszych warunków pracy, podejmowanie działań w celu zapobiegania wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym i zdarzeniom potencjalnie wypadkowym.
- Zrównoważony rozwój oparty na zasadach dialogu społecznego i poszukiwaniu rozwiązań korzystnych tak dla CERSANIT, jak i otoczenia: pracowników, interesariuszy i społeczności, w obrębie których działa.
Zarząd CERSANIT deklaruje:
- zapewnienie odpowiednich zasobów organizacyjnych, technicznych i ekonomicznych,
- spełnianie wymogów wynikających z ustawodawstwa i aktualnych przepisów prawnych,
- ciągłe doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania.