Misja Cersanit
Misja marki Cersanit
Misją Cersanit jest budowa szybkiej, prostej, innowacyjnej i nowoczesnej organizacji biznesowej działającej na skalę europejską, która pozwoliłaby Spółce na osiąganie i utrzymanie wiodącej pozycji na rynku wyposażenia łazienek, jak również pozycji wiodącego eksperta w zakresie ściennych i podłogowych płytek ceramicznych, w konsekwencji zapewniając długoterminowy stabilny wzrost wartości firmy.
Kodeks Wartości Etycznych Grupy Cersanit
Szanowni Państwo,
Jako Grupa Cersanit wyznaczyliśmy sobie misję budowy szybkiej, prostej, innowacyjnej i nowoczesnej organizacji. W swoich działaniach jesteśmy ambitni, nie lekceważymy zmieniającego się świata i jesteśmy gotowi na zmiany. Od nas wszystkich, którzy budujemy Cersanit dziś, zależy jaki Cersanit będzie w przyszłości.
Dziś oddaję w Państwa ręce Kodeks Wartości Etycznych, który został opracowany, aby budować kulturę pracy, wspierać Was w codziennych obowiązkach i kształtować przyjazną atmosferę w oparciu o podstawowe zasady etyki w biznesie. Jesteśmy dojrzałą organizacją, a dojrzałość zawsze wiąże się z poczuciem odpowiedzialności i dbałością o przyszłość.
Kodeks Wartości Etycznych to „kompas”, który ma wskazywać właściwe postawy i zachowania, dzięki którym będziemy umacniać zaufanie między pracownikami, klientami i kontrahentami. Ustanowienie Kodeksu Wartości Etycznych to potwierdzenie, że Cersanit rozwija się w oparciu o międzynarodowe standardy, które opierają się na poszanowaniu wobec prawa, własnych procedur i wartości nadrzędnych jakimi są uczciwość, szacunek i zaangażowanie.
Aby Kodeks Wartości Etycznych był żywy musimy wspierać się nawzajem w podążaniu w obranym kierunku. Zapoznajcie się z jego treścią, nie bójcie się prosić o pomoc swoich managerów i współpracowników, kiedy czujecie, że jego zapisy nie dają odpowiedzi na wszystkie pytania. „Kompas” daje wskazówki o celu, ale nie zastępuje steru. Tylko od nas i naszych codziennych decyzji zależy czy będziemy podążać we właściwym kierunku.
Zależy nam, aby w oparciu o wspólne zasady etyczne budować markę, której renoma będzie oparta na zadowoleniu klienta, satyfakcji pracownika i uczciwych relacjach z partnerami, co zapewni silną pozycję Cersanit na rynku.
Pozdrawiam,
Mariusz Sośnierz
Prezes Zarządu Cersanit S.A.