Za nami targi Warsaw Home 2019
Za nami targi Warsaw Home 2019
Dobiegła końca kolejna odsłona największych w Europie Środkowo-Wschodniej targów biznesowych - Warsaw Home 2019. Przez 4 dni - od 3 do 6 października, miłośnicy najnowszych trendów wnętrzarskich i pasjonaci wyjątkowych aranżacji mieli możliwość podziwiać ekspozycje setek wystawców z całej Europy oraz odkrywać wyjątkowe inspiracje w wyposażeniu wnętrz.
W tym roku, po raz drugi w wydarzeniu wzięły udział nasze marki Cersanit i Opoczno. Stoisko przybrało kształt nowoczesnego domu podzielonego na kilka stref. Zostało one zaprojektowane przez pracownika Cersanit - projektantkę Agnieszkę Zarębską z zespołu marketingu Ilji Gorbatkowa. Agnieszka już po raz kolejny stworzyła przestrzeń, która była podziwiana przez wielu odwiedzających.
„Inspiracją dla mojego stoiska były proste, nowoczesne bryły domów podmiejskich ze strefą zieleni przydomowej. Przestrzeń ekspozycji została podzielona na kilka stref. Jedna z nich nawiązywała do hasła kampanii Cersanit „Łazienki polecane przez życie” – dlatego pokazaliśmy łazienki skierowane do różnych odbiorców, o różnych wymaganiach. Nie chciałam, aby stoisko było zwykłą ekspozycją produktową, najważniejsze było stworzenie klimatu i odpowiedniej atmosfery, która dostarczyłaby pozytywnych emocji zwiedzającym. Zależało mi na połączeniu architektonicznej prostoty z przytulnością i domowym ciepłem oraz podkreśleniu inspiracji prezentowanych kolekcji pięknem natury. Dlatego w strefie Opoczno ekspozycję można było podziwiać w otoczeniu zieleni i przy dźwiękach natury.” – relacjonuje autorka projektu.
Agnieszka Zarębska
Nowoczesny dom podzielony był na kilka stref z gotowymi dedykowanymi aranżacjami. Każda z nich skierowana była do innego odbiorcy, o innych potrzebach, stylach życia i wymaganiach. W Strefie Inspiracyjnej zaprezentowane były najnowsze kolekcje marek Cersanit i Opoczno. W Strefie Spotkań zaaranżowanej płytkami serii GRAND CONCEPT marki Opoczno, w tym wyjątkową CALACATTA GOLD – z unikalnym złotym użyłowieniem, przez cały czas toczyły się intensywne rozmowy z naszymi potencjalnymi klientami i partnerami biznesowymi.
Zaraz po wejściu do wnętrza stoiska można było podziwiać aranżację przygotowaną specjalnie dla młodej pary. Propozycja wykończenia łazienki dla dwojga opierała się na wykorzystaniu stylu minimalistycznego. Piękno prostoty zostało podkreślone dzięki płytkom z kolekcji MARATONA oraz meblom łazienkowymi z kolekcji CREA od Cersanit. Dla współczesnych singielek marki przygotowały iście instagramową łazienkę pełną najnowszych trendów, takich jak marmur, ciemna zieleń czy pastelowy róż. W projekcie tej przestrzeni, wykorzystana została kolekcja MONOBLOCK marki Opoczno, marmur CALACATTA – również z propozycji Opoczno oraz ceramika z najnowszej kolekcji Cersanit - INVERTO.
Marka Cersanit przygotowała również przestronną i funkcjonalną propozycję przestrzeni z myślą o rodzinie z dziećmi. Projekt ten zaskakiwał swoją funkcjonalnością, dzięki meblom z kolekcji MODUO, które słyną z nieograniczonych możliwości aranżacyjnych. Odwiedzający mogli odkryć także wyjątkowy projekt przestrzeni w klimacie industrialnym - idealnej dla singla lubiącego najnowsze trendy. Jej podstawą były płytki z kolekcji DERN, z efektem rdzy. Połączenie szarości, czerni z odcieniami miedzi, przetarciami i skorodowanymi strukturami metali nadało tajemniczości i niepowtarzalnego charakteru temu wnętrzu.
Przez 4 dni trwania targów, na stoisku obu marek można było porozmawiać nie tylko na temat najnowszych propozycji produktowych, ale także uzyskać informacje o bieżących trendach, które prezentują kolekcje Cersanit i Opoczno. Przez stoisko naszych marek przewinęło się setki, jeśli nie tysiące potencjalnych klientów zainteresowanych naszymi produktami i nowościami. Po raz kolejny marki Cersanit i Opoczno zaznaczyły silnie swoją obecność na rynku urządzania wnętrz.